اسفند 1387 - خنده بازار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مجادله به باطلش فراوان شود، کوری اش از حقیقت ماندگارشود . [امام علی علیه السلام]
خنده بازار
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مجازات مرد گربه آزار

«اندی استبینگ» ـ رییس پلیس منطقه «لنکاستر» در «اوماهای» ایالت نبراسکا ـ یادآور شد: ماموران پلیس منطقه یک پسر جوان حدودا 20 ساله که مشغول کشیدن سیگار ماری‌جوانا بود، دستگیر کرده و در جست‌وجو از منزل این پسر موفق شدند، چندین بسته سیگار، چند حلقه سی‌دی ‌فیلم غیراخلاقی و یک جعبه کوچک در اندازه 30 در 15 را یافتند که پس از گشودن در این جعبه مشخص شد یک گربه خاکستری رنگ درون آن زندان شده است.
 
 
این پسر جوان در بازجویی‌هایش به ماموران پلیس گفت که حدود سه ماه پیش به دلیل آن که این گربه به شدت بازیگوش بوده، او را درون جعبه زندانی کرده است.
این در حالیست که انجمن حفاظت از حیات وحش و حیوانات ایالت و نبراسکا از این پسر جوان به دلیل آزار و اذیت و نفی حقوق حیوانات به دادگاه شکایت کرده و این پسر به پرداخت 400 دلار و حبس به مدت شش ماه محکوم شد.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( پنج شنبه 87/12/15 :: ساعت 11:44 عصر )
»» دو روح در یک بدن

به نام خدا

دو روح در یک بدن

 

عکسی را که می بینید متعلق به دوقلوهای استثنایی خانمها ابیگایل لوراین هنسل و بریتنی لی هنسل اهل ایالات متحده آمریکا می باشد.ابیگایل به اختصار ابی و بریتنی به اختصار بریتی نامیده می شود.والدین آنها خانم پتی هنسل و پدرشان مایک هنسل    می باشد.

ابی در سمت راست بدن(در طرف چپ تصویربریتی در سمت چپ بدن(در طرف راست تصویر)دیده می شود.

 

ابی و بریتی در هفتم ماه مارس 1990 در کارور کانتی،مینه سوتا در ایالات متحده بدنیا آمدند.در 24 ساعت اولیه پس از تولد،شانس زنده ماندن آنها،یک در سی میلیون بود.

برای دیدن بقیه مطلب و دیگر عکسها اینجا را کلیک فرمایید.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( پنج شنبه 87/12/15 :: ساعت 11:44 عصر )


»» کوتاه ترین مرد زنده دنیا

به نام خدا  

کوتاه ترین مرد زنده دنیا

منبع:صفحه خبر یاهو

ترجمه با دخل و تصرف:با اجازه کوچکترها و بزرگترها،خودم

کوتاه ترین مرد زنده دنیا،مردی چینی به نام آقای پینگ پینگ می باشد که شما او را در عکس فوق مشاهده می فرمایید.در این عکس ایشان را متبسم و در حال انجام  یک کنفرانس مطبوعاتی می بینید.سن ایشان 20 سال و طول قامتشان یا به بیان ساده تر قدشان،حدود 74 سانتی متر می باشد.نام ایشان در سوابق موسسه جهانی گینس به ثبت رسیده است.وی اخیرا برای ارتقاء بخشیدن به کتاب سال2009ژاپن،به این کشور سفر کرده است.مصاحبه فوق الذکر در روز جمعه25 بهمن ماه جاری در توکیو ،ژاپن انجام شده است.

توجه شما را به چند عکس دیگر از ایشان همراه با کمی توضیحات مربوطه جلب می نمایم.همه عکسها در روز مصاحبه از وی گرفته شده است.

برای دیدن بقیه عکسها و توضیحات اینجا را کلیک فرمایید.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( پنج شنبه 87/12/15 :: ساعت 11:44 عصر )


»» عکسهای فوق العاده زیبا

به نام خدا

عکسهای فوق العاده زیبا

 با عرض تبریک دهه مبارک فجر و همچنین تبریک موفقیت اخیر دانشمندان کشورمان،در این پست 13 عکس فوق العاده زیبا را برای بازدیدکنندگان گرانقدر وبلاگ،تدارک دیده ام.

برای سهولت درج در وبلاگ،اندازه عکسها کوچکتر از اندازه طبیعی آنها می باشد.در صورت تمایل می توانید بر روی شماره بالای هر عکس  کلیک کرده و آنرا در دریچه جدیدی که باز می شود، در اندازه بزرگتر و کیفیت مطلوبتر مشاهده نمایید و در صورت لزوم،آنرا در کامپیوتر خود ذخیره فرمایید.امیدوارم مورد پسند دوستان و دیگر بازدید کنندگان محترم وبلاگ قرار گیرد

عکس شماره 1

 

برای دیدن بقیه عکسها اینجا را کلیک فرمایید.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( پنج شنبه 87/12/15 :: ساعت 11:44 عصر )


»» زنی هشت قلو زایید

به نام خدا

زنی هشت قلو زایید

 

منبع:روزنامه سی ان ان سه شنبه  8 بهمن ماه 1387

 صبح دوشنبه،در کالیفرنیا،آمریکا زنی هشت قلوهایی را به دنیا آورد که گفته می شود دومین هشت قلوهای زنده به دنیا آمده می باشند.6 تای آنها پسر و دوتا دختر می باشند.وزن این هشت قلوها از یک پوند و هشت اونس تا سه پوند و چهار اونس می باشد.سه نفر از آنها به کمک های تنفسی نیاز داشتند.به غیر از این،مشکل خاص دیگری نداشته اند.

این 8 قلوها 30 هفته ای به دنیا آمده اند.پزشکان فکر می کردند که مادر 7 قلو حامله است،اما پس از وضع حمل متوجه شدند که آنها هشت قلو هستند.

بر اساس آخرین اطلاعات پس از یک شب وضع هشت قلو ها رضایت بخش است.مادر هنوز موفق به دیدن بچه ها نشده است.

اولین هشت قلوهای زنده به دنیا آمده،ده سال پیش متولد شدند،اما بعدا یکی از آنها درگذشت. 

توجه توجه:(جمعه 11 بهمن 87) باز هم به نقل از روزنامه سی ان ان

خانم دکتر کارن میپل یکی از اعضای تیم وضع حمل مادر هشت قلوها از قول مادر بزرگ هشت قلوها اعلام کرد که( با اجازه همه بازکنندگان این وبلاگ )دخترش علاوه بر این هشت قلوها،شش فرزند دیگر دو ساله تا هفت ساله هم در منزل دارد.وی اضافه نمود که دخترش تحت درمان پیوند جنین بوده،ولی پس از با خبر شدن از چند قلو بودن،باز هم راضی به کاهش تعداد قلوها نشده است.ضمنا یکی از اعضای تیم پزشکان این وضع حمل،پزشکی ایرانی به نام دکتر جلیل ریاضی است.

مشروح خبر را به نقل از سی ان ان به زبان انگلیسی بخوانید:

برای خواندن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( پنج شنبه 87/12/15 :: ساعت 11:44 عصر )


»» جوجو تیغی نگو هلو بگو !!!!

 
 
32s0bjytaf2lg758nakm.jpg

e8oh5evnnyfeo5z8uj0m.jpg

fshxhzblpf0meat4xatz.jpg

5p98lstupx4cdkevj0lo.jpg

vn0ux95h27bqvdt1eqdo.jpg


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( پنج شنبه 87/12/15 :: ساعت 11:44 عصر )
»» بدشانسی های برگشت ناپذیر

 

Image hosting by TinyPic

Image hosting by TinyPic

Image hosting by TinyPic

Image hosting by TinyPic

Image hosting by TinyPic

 


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( پنج شنبه 87/12/15 :: ساعت 11:44 عصر )
»» تنها کشوری که زنان چند شوهر قانونی دارند!

به گزارش ایونا ، تبت تنها کشوری است که در آنجا بعضی از زنان چند شوهر قانونی دارند و این کار را به اصطلاح علمی Polyandry می نامند از آنجا که اطمینان داشتیم هیچ چیز در جهان بی دلیل نیست مانند همیشه دست به دامن تحقیق زدیم تا واقعیت این کار را درک کنیم ، پس از تحقیق طولانی متوجه شدیم تنها دلیل این کار مشکلات اقتصادی است و دو دلیل برایمان آوردند .

21.jpg

 

دلیل اول : پدری که چهار فرزند دارد ، یکباره یک دختر را به عقد چهار پسرش در می آورد و البته طبق قراردادی که دارند زن مذبور هر شب یا هر هفته را با یکی از برادران بسر می برد ، با این کار اولا پدر اجازه نمی دهد که اساس خانواده اش گسیخته شود بلکه بالعکس وجود زن واحد سبب اتحاد آنان می گردد و همه پروانه سان دور یک چراغ پرواز می کنند ، ثانیا ثروت پدر که از همه مهمتر است پراکنده نمی شود و به هدر نمی رود .


دلیل دوم : اگر همان پدر در مدت یکسال چهار دختر را برای چهار فرزندش عقد کند و زنان مذبور جداگانه باردار شوند ، در مدت یکسال یک خانواده چهار نفری ، دوازده نفر خواهد شد . اما چون زمین تبت زیاد حاصلخیز نیست و مواد غذایی محدود است ، می کوشند که از تولید نسل تا جائیکه مقدور می باشد جلوگیری کنند و با این کار جمعیت تبت را همیشه به همان اندازه ای که هست حفظ کنند . ما پس از شنیدن این دلایل به مردم تبت لقب مناسبی دادیم ، لقبی که از هر جهت در خور آنهاست(اکونومیست های متفکر) !

و در آخر این سئوال برایمان پیش آمد که این جا چه بلایی به سر فرزندان می آورند و فرزندی که از یک زن واحد بوجود می آید مال کدام برادر است ؟ معلوم شد که اولاد اول به برادر بزرگتر تعلق خواهد داشت و به همین قیاس فرزندان بعدی به برادران کوچکتر خواهد رسید .

بچه ها به ترتیب تعلق به برادر بزرگتر پدر و به بقیه عمو می گویند .

زن تبتی یکی از شوهران خود را برای کار در مزرعه راهی می کند .

 

___________________________________________________

 

چی بگم والا



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( پنج شنبه 87/12/15 :: ساعت 11:44 عصر )
»» دختر 16 ساله وقتل عام خانواده اش

دختر 16 ساله به خاطر «پسر» حاضر شد کمک کند خانواده اش قتل عام شوند!
 

texas.jpg

Charlie Wilkinson
 
کمتر شنیده شده بود که یک دختر 16 ساله با دوست پسرش نقشه قتل عام خانواده خود را که با ادامه رفت و آمد آندو موافقت نداشتند طرح کند و سپس هر دو با کمک دو همشاگردی دختر و پسر خود، این طرح را به اجرا درآورند. چنین رویداد کم سابقه ای سحرگاه شنبه یکم مارس 2008 در یک خانه مزرعه مانند (رنچ) در اموریEmory واقع در شهرستان رینزRains از ایالت تکزاس آمریکا رویداد و وسیعا در رسانه ها انتشار یافت تا عبرت آموز شود که لازم است از جنبه های انسانشناسی و جامعه شناسی دقیقا مورد پژوهش قرارگیرد تا روشن شود که مسئله درکجاست که تمدن بشری تا این حد رو به انحطاط گذارده است.
طبق گزارش کلانتر «رینز کاونتی»، دختر 16 ساله خانواده «کافیCaffey» در دبیرستان با پسری 19 ساله به نام Charlie Wilkinson چارلی ویکینسون دوست می شود و چارلی را به خانه می برد و به پدرش «تری کافیTerry Caffey» و مادر 37 ساله اش «پنیPenny» معرفی می کند. این خانواده که دو فرزند پسر به نام های ماتیو 13 ساله و تایلر 8 ساله داشتند ادامه معاشرت دخترانشان را با چارلی که کلاه «کاوبوی» بر سر می گذارد به مصلحت ندانستند و دختر را که پلیس به دلیل کمی سن حاضر به افشاء نام او نشده است از ادامه رفت و آمد منع می کنند.
«دختر» موضوع را با چارلی در میان می گذارد و طرفین ادامه معاشرت به هر بها را انتخاب می کنند و چون تری پدر دختر دست به سختگیری کردن می زند؛ موقتا مناسباتشان را اینترنتی می کنند و به گپ زدن اینترنتی می پردازند که تری پدر دختر متوجه قضیه می شود و وارد این گپ زدن می شود و به اصطلاح اخلال اینترنتی می کند. «دختر» و چارلی برای مقابله، خیلی آسان و سریع تصمیم به طرح نقشه قتل عام خانواده کافی و براندازی آنان می گیرند؛ طرح را تهیه می کنند و موضوع را با دو دوست خود «Bobbi Gale Johnson بابی گیل جانسون» که دختری 18 ساله است و چارلز آلنCharles Allen 20 ساله در میان می گذارند و این دو هم قول کمک می دهند. سپس یک تفنگ و یک چاقو تهیه می کنند و سحرگاه یکم مارس وارد خانه «تری کافی» می شوند. این خانواده در آن هنگام در دو اطاق در خواب بودند که با گلوله و چاقو مورد حمله قرار می گیرند. پنی (مادر خانواده) و دو پسر او کشته می شوند و «تری» با اینکه هدف پنج گلوله قرار می گیرد و از ناحیه سر و پشت و شکم مجروح می شود در تاریکی شب و خون چکان خود را به میان درختان می اندازد و پنهان می شود (که بعدا در بیمارستان زیر عمل جراحی قرار می گیرد) و مهاجمان فرار می کنند که بعدا دستگیر و بازداشت می شوند. پلیس اینک تلاش می کند تا بداند که درجریان حمله، تفنگ در کنترل کدامیک از این چهار مهاجم بوده و چاقو در دست کدام؟
 

                                     texas2.jpg



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( پنج شنبه 87/12/15 :: ساعت 11:44 عصر )
»» زندگی مانند قهوه است!

چند دوست دوران دانشجویی که پس از فارغ التحصیلی هر یک شغل های مختلفی داشتند و در کار و زندگی خود نیز موفق بودند، پس از مدت ها با هم به دانشگاه سابقشان رفتند تا با استادشان دیداری تازه کنند.
آنها مشغول صحبت شده بودند و طبق معمول بیشتر حرف هایشان هم شکایت از زندگی بود. استادشان در حین صحبت آنها قهوه آماده می کرد. او قهوه جوش را روی میز گذاشت و از دانشجوها خواست تا برای خود قهوه بریزند. روی میز لیوان های متفاوتی قرار داشت؛ شیشه ای، پلاستیکی، چینی، بلور و لیوان های دیگر
.
وقتی همه دانشجوها قهوه هایشان را ریخته بودند و هر یک لیوانی در دست داشت، استاد مثل همیشه آرام و با مهربانی گفت: بچه ها، ببینید، همه شما لیوان های ظریف و زیبا را انتخاب کردید و الان فقط لیوان های بدشکل و ارزان قیمت روی میز مانده اند. دانشجوها که از حرف های استاد شگفت زده شده بودند، ساکت بودند و استاد حرف هایش را به این ترتیب ادامه داد
:
در حقیقت، چیزی که شما واقعا می خواستید قهوه بود و نه لیوان. اما لیوان های زیبا را انتخاب کردید و در عین حال نگاهتان به لیوان های دیگران هم بود
.
زندگی هم مانند قهوه است و شغل، حقوق و جایگاه اجتماعی ظرف آن است. این ظرف ها زندگی را تزیین می کنند اما کیفیت آن را تغییر نخواهند داد. البته لیوان های متفاوت در علاقه شما به نوشیدن قهوه تاثیر خواهند گذاشت، اما اگر بیشتر توجه تان به لیوان باشد و چیزهای با ارزشی مانند کیفیت قهوه را فراموش کنید و از بوی آن لذت نبرید، معنی واقعی نوشیدن قهوه را هم از دست خواهید داد
.
پس، از حالا نگاهتان را از لیوان بردارید و در حالی که چشم هایتان را بسته اید، از نوشیدن قهوه لذت ببرید.

                            

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیناز ( یکشنبه 87/12/11 :: ساعت 11:1 عصر )
   1   2      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اس ام اس عاشقانه داغ
اس ام اس عاشقانه 1389
پیامک
اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه
اس ام اس عاشقانه و عارفانه
اس ام اس عاشقانه داغ
اس ام اس عاشقانه 1389
پیامک
اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه
اس ام اس عاشقانه و عارفانه
اس ام اس جدید آذر ماه | اس ام اس جالب
اس ام اس عاشقانه| آذر ماه88
اس ام اس جدید / جالب / سرکاری
*********موضوعه زنو و شوهر**********
فاله پرنده
[همه عناوین(251)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 22
>> بازدید دیروز: 56
>> مجموع بازدیدها: 669468
» درباره من

خنده بازار
آیناز
رنگارنگ ، جوک ، لطیفه ، عکس، هرچی دلت می خواد با تشکر: آرمیون

» پیوندهای روزانه

پرسش مهر 8 [136]
مسائل جنسی [1377]
روانشناسی آیناز [244]
[آرشیو(3)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
ترک[3] . دختر[2] . دختر خاله . دوست پسر . دوستی . دولت . سخنان حکیمانه . سرزمین . طلا . عروس . عشق . عید قربان . فوتبال . قلعه . مهربان . نظر . جیغ . جیگر . چهارشنبه . حسین فهمیده . حمام . خودکار . دانشجو . اس ام اس تبریک خنده دار عید قربان ، اس ام اس جدید برای تبریک عید . اسکندر . اصفهانی . امریکا . برو . بودا . بیرجند .
» آرشیو مطالب
عکس
متفرقه
اس ام اس و جوک
شعر
داستانه های جالب
دی 1387
آذر 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
اردیبهشت 1388
فروردین 1388
مهر 1388
خرداد 1388
آبان 1388
آذر 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
لنگه کفش
%% ***-%%-[عشاق((عکس.مطلب.شعرو...)) -%%***%%
انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی
کـــــلام نـــو
کلبه عشق
.: شهر عشق :.
**عاشقانه ها**
ختم قرآن ، ختم صلوات --- توشه آخرت
تنهاترین عاشق
ژئوماتیک
کتابدار فردا
حرفهای شیرین
فرهنگی
عدالت جویان نسل بیدار
غلط غو لو ت
دوزخیان زمین
شایگان♥®♥
عاشق دلباخته
ESPERANCE
سروش بهاری
همسفر عشق
OnlyPersPolis
افرایش صدای گوشی+راه کسب درآمد از اینترنت+عکس بازیگران خانم خارج
عمو اکبر
مشکی رنگه عشقه
lovlyworld
انذار فی کبرا11
کبوترانه
توهمات قرن 21
دیــار عـاشقـان
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
پرواز
موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
((( بهترین سایت دانلود موزیک )))
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
پرسش مهر 9
خدمت رسانی
اس ام اس عاشقانه
شادی(زمزمه های دلتنگی)
شهید محمدهادی جاودانی (کمیل)
عاشقان پرسپولیس
به سوی حقیقت
دانلود Download
مرگ شب
اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز
Lovely
دنیا به روایت یوسف
جاده خدا
حمایت از ایران
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
مرا صدا کن شبی
محمد پرسپولیسی
یا ضامن آهو
diplomacy
دبیرستانیها
سایه
افسانه جومانگ

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان







» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب